SEVEREK AYRILALIM &SEVİNCE  RUKİYE KAYAARSLAN KİTAP YORUMUM

Herkese Merhaba :) Bugün harika kitap yorumlarıyla ile sizlerleyim.

 Kitap yorumuma başlamadan şunu kesinlikle söylemek istiyorum ki ben bu seriden kendime zor geldim.Kesinlikle abartmıyorum.Ah tatlım ah!!!Bunasıl kurgu bu nasıl bir kitaptır böyle ya.Farkettiyseniz yazmakta bile zorluk çekiyorum.Kitabın isminden de anlaşılacagı gibi kitabın büyük çogunlugu ayrılıklarla dolu.Tabi ki güldügüm yerlerde poldu ama benimm bu seri yüregime dokundu resmen.

 Ben yorumuma Akay Demir'den bahsederek başlamak istiyorum.Yani böyle bir erkek var mı bilmiyorum ama eger varsa ben bir adet alabilirim mümkünse.Çok kıskandıgımı söylemeden geçemeyecegim.Akay çok ama çok başarılı ünlü bir futbolcudur.Hayatında şöhret, para fazlasıyla mevcuttur ama içinde kocaman bir boşluk vardır.Ve burdan da anlıyoruz ki para her daim mutluluk getirmiyor.

 Akayın yüreginden dökülen bazı cümleler beni benden aldı.Saatlerce kendime gelemedim.Akayımın kalbinden dökülen acı dolu haykırışlar şuan bile gözlerim doluyor.Gerçekten seven adam Akay gibi olur.Gözü sevdiginden başkasını görmez ,terkedilse de terketmez,seven adam aglar sevdigi için.Akay aşk adamı benim adamım o...

 Asel Ateş...Genç , çok güzel bir stilist....Erkekleri sevmeyen hayatında asla yer vermeyen , kendi halinde bir kadındır.Laf aramızda aynı ben.Tabiki bu sebepsiz degil.Bu ta ki Akayı tanıyana kadar geçerli.Bu tabu kesinlikle yıkılıyor :) Yalnız ben kesinlikle Aselin yerinde olmak istemezdim.

 Onlar iki aşık kalp, ikisi de ayrılıga mahkum iki yürek...

 Kitaptaki diger karakterleri sevdigim eglenceli buldugum dogrudur.



 Sevince ktabımıza gelecek olursak , bu kitapta diger kitaba göre daha mutlu oldum.Tamam ilk kitapta da aşk vardı ama bu kitapta taşlar yerine tam oturmuştu.Bu kitapta gözlerimin önünden musmutlu tablolar geçti ne güzel.Sevince adlı eserde mutluluk, aşk ,heyecan ,affetme hangi duyguları ararsanız vardı.Ben bu serideki tüm karakterleri sevdim ve benimsedim.Sanki ailemden birer parça oldular.

 Degerli yazarımıza ve Parola yayınlarına bu güzel eser için çok teşekkür ederim.

 Benim bu harika seriye puanım :5/5

 Yeni kitap orumlarında görüşmek dilegiyle...

 Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi