Annem ve babam, bana karşı hiçbir zaman, o sevgi dolu ve ilgili anne babalar gibi olmadılar. O yüzden ben de küçüklüğümden beri kendimi, rengârenk hayaller kurarak mutlu etmeyi öğrendim. En sevdiğim hayalin rengi ise beyazdı. Beyaz bir gelinlik... Beyaz, mutluluğun, aşkın ve bir gün kendi yuvamı kurabileceğimin müjdecisiydi. Bu evde kavuşamadığım huzura, kendi kurduğum yuvada sahip olacağıma gerçekten inanarak büyümüştüm. Oysa şimdi ailem, bu hayalimi de elimden almıştı.Benimle hiçbir ilgisi olmayan bir olaydan dolayı, hiç tanımadığım ve civardaki herkesin Deli diye bildiği bir adamla evlenmek zorundaydım. Tüm ilçede deli diye tanınan bir adam: Emre. Aradığı şefkati ailesinden bile görememiş, tek hayali bir gün sevdiği adamla evlenmek olan bir genç kız: Elif. Ve zoraki bir evlilik. Kimsenin bilmediği bir psikolojik sorunla boğuşan Emre ve Emre'yi tanıdıkça ona karşı anlayamadığı bir şekilde merhamet duymaya başlayan Elif, gerçek bir aile olabilecek miydi? Emre tekrar delirmeseydi; belki…

(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 544

Baskı Yılı: 2016

Dili: Türkçe

Yayınevi: Nemesis Kitap






DELİ / GÜLSEN KILIÇASLAN KİTAP YORUMUM

   Son zamanlarda herkes tarafından fazlasıyla sevilen , Nesis yayınlarından çıkan bu harika eseri bende okudum.Okudum mu ? Bence okudum demek çok hafif kalır.Yaladım yuttum resmen kitaba hapsoldum ve yaşadım.Deli adlı eseri elime alır almaz kapagına bayıldıgımı söylemeden geçemeyecegim.Nesesis yayınlarının kapakları çok güzel oluyor gerçekten.

  Kitabımızın konusuna gelecek olursak eger , Elif maden işçisi bir babanın ve temzlige giden bir annnin biricik kızıdır.Birde ablası ve erkek kardeşi vardır.Ablası evlidir ve birde bir kız çocogu vardır.
 Emre ise , küçük yaşta annesini kaybetmiş ve annesini kaybettikten sonra büyük bir travma geçirmiş çok ama çok yakışıklı bir erkektir.Ah Emrem ah !!!

 Emren'in babası ise ölmeden önce oglunun mürvetini görmek ister işte olaylar tam da burdan sonra hızla gelişir.Çünkü bu evllik iki trafında istemedigi zoraki başlayan bir evliliktir.Bu evlilik kesinlikle kolay olmayacaktır.Herkesi zorlu günler beklemektedir.

 Elif erkek kardeşi Tufanın işlemiş oldugu hırsızlık suçu yüzünden Emre ile evlenmek zorunda kalır.Başta yapılan bu zoraki evlilik zamanla karşılıklı aşka dönüşür.Fakat Emre ile evlilik kolay degildir.

 Bir müddet sonra Emrenin babası yakalandıgı amansız hastalıa yenik düşerek hayatını kaybeder.Emre babasının ölümünden sonra kabuslarına geri döner.Hastaneye yatırılır ve Elif bu duruma çok ama çok üzülür.Ve bu konuda büyük mücadele gösterir.Alnından öpüyorum onu.

 ben kitabı gözyaşları ile okudum.Baştan sona kadar heyecan dorukta.Ve bu hikaye sıradan bir kurgu degil.Karakterler bizlerden birileri sanki.Yazarın anlatımı kurdugu cümleler anlatım biçimi beni benden aldı.Sanki film şeridi gibi geçti gözümün önünden herşey...

 Lütfen bir an evvelokuyun ve okutturun bu eseri.Tüm övgüleri fazlası ile hakediyor.
  
 Benim bu harika kitaba puanım :5/5 

 Yeni romanlarda görüşmek diegiyle...

 Sevgiler...






Yorumlar

  1. Adı Yeniler arasında geçen bu kitap gerçekten okuduğunuza değecek bir kitap listenize eklemenizi öneririm

    YanıtlaSil
  2. Adı Yeniler arasında geçen bu kitap gerçekten okuduğunuza değecek bir kitap listenize eklemenizi öneririm

    YanıtlaSil
  3. Çok severek okuduğum bir kitap olmuştu elime aldimi birakamadigim

    YanıtlaSil
  4. Çok severek okuduğum bir kitap olmuştu elime aldimi birakamadigim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi