Sayfa Sayısı: 568
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Mendirek Yayıncılık
Yazar     : Nazmiye SÜMER
Puanım  : 4/5
wink ifade simgesi




Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesinin aracılığıyla ileten bu adam; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu.İntikam almam artık kaçınılmazdı.

"Evli misin?" diye sorduğumda şaşırdı. "Hayır," dedi. 

Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.
"Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?" 

derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum.Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, "Hayır," dedi.
"Güzel!" dedim neşeyle. "Beni kaçırsana!" 

Karadenizin hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi...

HİÇ HESAPTA YOKTUN SEN KİTAP YORUMUM




Merhaba yeni bir kitap yorumu ile daha sizlerleyim...

Kitabimizin baş karakteri Şahsenem annesini küçük yaşta kaybetmiş ve kendisinden küçük 2 kardeşine de annelik vazifesini layikiyla yapmistir.( Bunun için Şahsenemi çok takdir ettim).Ama evde bir hala var ki Aman Tanrim düşman başina.Herkesin agzindan girer burnundan çikar.(Egosu yüksek hemde oldukça fazla).Hiç ama hiç sevmedim.Şagsenemler köyde yaşam sürdükleri için burada okuyan kizlara pek hoş gözle bakilmaz.Buradaki insanlara göre kizlar okursa evde kalir ,evlenmeyi istemez.( Tabiki çok saçma).Bunlara ragmen Şahsenemde okuma tutkusu kesinlikle azalmaz.Aksine daha da kuvvetlenir.Ve bunu kardeşlerine de yüksek oranda aşılar.

Günler sonra Şahsenemlere Fatima halasi gelir ve oglu Nadir'e Şahsenemi eş olarak istedigini söyler.Şahsenemi vu durum oldukça rahatsiz eder.Ve yine günlerden bir gün bahçede topladiklari çaylari merkeze'e götürecekleri sirada siyah bir araba çok dikkatini çeker wink ifade simgesi... Araba'nin sahibine gelince tahmin ettiginiz üzere malumunuz damat adayi Nadir'dir efendim :)Asil mesele Şahsenemin Nadiri uzaktan görüp hayran kalmasi.Asil olaylar buradan sonrs hizlaniyor.
Derken köyde bir dügün oluyor ve Nadir de dügüne katiliyor.Ve çiftimiz tanişiyorlar fakat Nadir kizimiza kendini farkli biri gibi tanitiyor.Kizimiz ise gece bitmeden gerçegi ögreniyor ve küplere biniyor.Hikaye esas olarak burda başliyor.

Gelelim beni rahatsız eden yerlere ;Ben 100.sayfaya kadar sikildim çünkü çok uzatilmişti bazi yerler ve bu kadar uzatmaya gerek yoktu.Şahsenem bana göre çocuksu idi daha olgunlaşmamıştı.Buna sinir oldum.Aşiklarin kavuşmasi çok ama çok uzun sürdü.Bence bu kadar uzatmaya gerek yoktu üzgünüm burdan puan kiriyorum.Kapagi başarili bulmadim ve editleme kötüydü.Hikaye güzel oldugu için görmezlikten geliyorum.Ve yazarimizin ikk kitabi.Ama yazarimiz Rize'yi öyle güzel anlatmış ki hayran kaldım dogrusu.Yeşilçam filmleri tadinda çok tatli bir kitapti.

Yazarimiz Nazmiye ablama başarilarının devamini dilerim.Herşey gönlünce olsun ablam.Yeni yorumlarda görüşmek üzere
wink ifade simgesi

Aşkla kalin efendim... wink ifade simgesi

Yorumlar

  1. Bu kadar bizden ve bizi anlatan bir kurgu ki okurken sayfaların içine gömülüyorsunuz.Nazmiye Hanım'ın kalemini seviyorum abartı yok,doğal ve akıcı.İyi ki yazmış,okuru bol olsun ve kalemi hiç susmasın

    YanıtlaSil
  2. Her yorum yeni bir öğretidir. Bunu bilir bunu söylerim. Yorumun için teşekkür ederim Resmiyeciğim. gayet açıklayıcıydı. Yeni kikayelerde buluşma umuduyla diyorum. Ayrıca Jennifer... Sana da çok teşekkür ederim, bu naif yorumun beni çok mutlu etti. Senin de ikinci kitabını büyük bir sabırsızla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi