Sayfa Sayısı: 564
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Yazar : Güneş Demirel
Puanım :4/5

Kötü bir başlangıçtı onlarınki. Ne Elif hak etmişti başına gelenleri, ne de Fırat istemişti böyle olmasını. Bir gecede hayatlar değişmiş, hayaller yıkılmıştı... Zaman unutturabilir miydi kötü anıları? Affedebilir miydi günahı? Haksızlıkların en büyüğünü yaşayan Elif, ailesi tarafından dışlanırken, felaketi olan insanlar tarafından sarıp sarmalanır. Her geçen gün nefret ateşiyle bilense de, hayata tutunmaya çalışır.

Fırat ise pişmanlıkları ve vicdanı ile savaşırken, Elif'in masumiyetine ve güzelliğine yenilir. Gün geçtikçe ilmek ilmek her hücresine işler Elif. Artık Fırat için hayatın amacı, affedilmek ve kara sevdasına karşılık bulabilmektir. İki töre mahkûmunun hayat yolculuğuna eşlik ederken, hem yüreğiniz acıyacak, hem de dev bir aşka tanık olacaksınız.

ŞİMDİ BENİMSİN KİTAP YORUMUM

Merhaba efendim yine harika bir kitap yorumu ile sizlerleyim.Nasılsınız ? Ben çol iyiyim.Bu aralar muhteşem ötesi kitaplar okudum.Şimdi benimsin de okudugum çok özel kitaplardan birtanesidir.
Hadi geçelim yorumuza ; Elifin abisi ve Fıratın nişanlısı olan Beril'in kaçarak Elif'in abisi ile evlenmesi üzerine Fırat deliye döner.Fırat Diyarbakirlıdir ve dolayisiyla da törelere bagli oldugundan bu durumda devreye törr girer ve Elif'in hayati ummadigi bir şekilde degişir.Törelere göre Elif Fırat'ın ailesine gelin gelmek zorundadır.Firat intikam ateşi ile yanıp tutuşarak öfkesine yenik düşer.Elifi kaçırır ve tecavüz eder.Bu olaydan sonra Elif'in hayatı büsbütün degişir ve çevredi tarafindan dışlanır.(Benim en çok da babasının davranışları çok zoruma gitti babasını hiç sevmedim).Onun ne suçu vardı ki?O başkalarının hatasının bedelini çok agır bir şekilde ödemiştir.Bu olaydan sonra aile olayın üstünü kapatmak için ailesi Elif'i zoraki evlilige sürükler.Kitabın başından sonuna kadar Elif'in ailesinden nefret ettim.Benim önceligim herşeyden önce kızım.Herşeyden önce yanında olup kızların arkasında durmaları gerekiyordu.Boşuna demenişler öfke ile kalkan zararla oturur diye.

Bu olaydan sonra Fırat çok pişman olur ve Elif'in peşine düşer.Vazgeçmeye asla niyeti yoktur.Elif'i alır Diyarbakıra getirir ve evlenirler.Elife Fırat'ın tüm ailesi yardım eder ve Elif'i çok severler sanki ailesinden biri gibi çok çabuk benimserler.Benim için Gülizar anne çok özeldir çok sevdim.Alnından öpülesi bir kadın.Ellerinden öpüyorum Gülizar anne.Fırat'ın kardeşleri de kendi kardeşlerinden ayırmıyorlar çok destek çıkıyorlar.
Fıratin ailesindeki baglilik,samimiyet,anlayiş,hoşgörü çok ama çok hoşuma gitti.Onlar suçlulardi ama Elife karşi son derece dürüstlerdi.Firat ah Fırat...Fıratın Elife olan aşkı... Elif Firattan her daim nefret etti ona hep nefretle bakti.Tabiki hakliydi.Bu davranişlarini hakettigini çok iyi biliyordu.Ama Elifi çok sevdi.Bu konuda ona çok acıdım.Çok üzüldüm.Ben gözyaşları içerisinde okudum.Çünkü tek bir an bile vazgeçmedi sevdasindan.

Karakterler bana göre çok samimiydi içtendi.Kapak çalışmasına zaten diyecek sözüm yok.Ephesus yayinlari der susarim.Kitabin sonu bana göre biraz havada kaldi.Çünkü olaylar birdenbire çok hızlı gelişti.7 yıllık bir atlama vardı bu beni rahatsız etti.Bana göre eksiklik vardı.Fırat'ın aşkını detaylı olarak okudum ama Elif'in aşkına çok şahit olamadık. Bunun dışında kitap çok ama çok güzeldi.Çünkü Güneş Demirel benim favori yazarımdır.Kalemine hayranım.Ve kendisini çok severim.Ne yazarsa yazsın okurum.Mutlaka okunmasını istedigim ,şiddetle tavsiye edebilecegim harika bir eser.Yüregime dokunan ender kitaplardan birtanesidir Şimdi Benimsin.
Bir yorumun daha sonuna geldik.Siz siz olun aşka mutlaka şanş verin.Yaşadıklarınızdan ders çıkarın ve önünüze bakın

Hoşçakalın... Aşkla kalın...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi