Sayfa Sayısı: 440
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Yazar     : Ayşegül ÇİÇEKOGLU
Puanım  : 5/5

Birlikte büyüdüğü, ilk aşkı ile evlenerek mutlu sonu yakaladığına inanan genç bir kızdı Elif... Peşinden hiç ayrılmadığı, 'bir gün mutlaka seninle evleneceğim' dediği, biricik aşkı ile evlenerek mutlu olacağına inanan genç bir erkekti Toprak...

Sadece romanlardaki evliliklerin mutlu sonu oluyordu. Oysa daha evliliklerinin üzerinden iki yıl geçmeden Toprak gitmek istiyordu. Elif'i arkasında bıraktığında gerçekten mutlu olabilecek miydi? Bunu bilmiyordu, ama bildiği tek şey artık Elif ile de mutlu değildi. Elif, Toprak'ın gitmesiyle birlikte ailesini, işini, arkadaşlarını bırakarak hiç bilmediği başka bir şehirde ilk aşkını unutmaya çalışacaktı. Bu sefer bırakılan elleri bir başkası tarafından tutulduğunda gerçek aşkı bulacak mıydı? Yoksa ilki gibi o da bir yanılsama mıydı? Hayatına giren ikinci Toprak, birincinin acılarını silebilecek miydi?

BIRAKMA ELLERİMİ KİTAP YORUMUM

Herkese merabalar wink ifade simgesi Yine bEn geldim...

Bugunku yorumum Ayşegül ablamin (kalemine hayran oldugum) canim yazarimin yorumuna ;)Yazarimizin ilk kitabi ama ben ilk olarak Sen benim Kaderimsin'i okumuştum.Birakma ellerimi de büyük bir keyifle okudum.

Kitabimizin konusuna gelecek olursak wink ifade simgesi Elif Ankara'da yaşayan iç mimar kizimizdir.Küçük yaştan itibaten tanidigi Toprak ile 2 yillik bir evlilik sürmektedir.Çok mutlu bir evliligi oldugunu düşünse de hiçbir şey düşündügü gibi degildir.Toprak Elif'e boşanmak istedigini,evliligin onu sıktıgını söyler ve Elif yıkılır daha ne oldugunu anlamadan kısa bir süre sonra ayrılırlar.Boşanma günü ise Elif'in dogum günüdür.İşte bu beni gozyaslarina bogdu ve çok sarsti okurken frown ifade simgesi Elif boşandiktan sonra Ankara'dan ayrilarak İstanbul'da iş bulur ve oraya yerleşir.Olaylar burdan itibaren gelişir.

Hayat tesaduflerle doludur.Tesadüf bu ya Elif'in patronunun adi Topraktir.Toprak Ünlüer...Ünlüer inşaatın sahibi...Bana göre patron olan Toprak benim favorim. Sahip oldugu herşeyi çalisarak,mücadele ederek kazanmiştir.(Ben hayran kaldim)Fakat bugune kadar hiç aşik olmamiş Toprak Ünlüer.Tabiki Elifimizle karsilana kadar ;)Elifi gordukten sonra fikirleri degisir ve Elif'in onu sevmesini bekler.



Ayşeğül ablamin elimden düşürmeden okudugum 3.kitabidir Kapagi cevirdiginizde ise okudugunuz cumle bile kitabi merak etmek icin yeterli bir neden.Kitapta yer verilen sarkilar da kitaba ayri bir hava katmisti.

Ayşegül ablamin kitaplari kendisi gibi şeker mi şeker oluyor.Bi de Olimpos yayinlari farki ile çiktigi için yeme de yaninda yat...

wink ifade simgesi Olimpos yayinlarina bizleri boyle güzel eserlerle buluşturdugu için çok teşekkür ediyor ;Yazarimiz Ayşegül ablama başarilarinin devamini diliyorum...Seni çok ama çok seviyorum ablam.Kalemine yüregine saglik.

Aşkla kalin efendim smile ifade simgesi
Hoşçakalin...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi