Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Yazar     : Arlin Nevruz
Puanım  : 5/5


İnsan doğup büyüdüğü yere değil, ruhunun aydınlandığı yere aittir...

Varlıklı bir hayata gözlerini açan Yasemin'in kendisini gerçek aşka götürecek olan yolda; yaşadığı kayıpları, yalnızlığı, umutsuzluğu, terk edilişleri, tesadüfleri ve geleceğini kendi elleriyle tekrar yaratması... Farkında olmadığı kadınlığını keşfetmesinin romanı. Kendi toprağından uzak, başka bir toprakta can bulması ile değişen kaderi... İstanbul, Büyükada, Atina ve Paros... İki şehir ve iki adada yaşananlar. Değişen hayatlar, verilen kararlar, yaşanan olaylar... Ancak son söz hep 'KADER'in... Ve gerçek aşkın.

Hiçbir çaba, strateji, düşünce gerektirmeden yaşanacak olan, zaten var olanın tekrarlanması. Kısacası Aşk...

Olması gereken ve zamanı gelince bir anda oluveren.

İKİ ADA BİR KADIN KİTAP YORUMUM

Merhaba...Yine ben geldim...

İki Ada Bir Kadın, Yasemin'in aşkı, huzuru ve kendisini bulmasının hikayesidir.. Varlıklı bir ailenin kızı olan Yasemin, çok genç yaşta kayıplar, yalnızlıklar ve zorluklarla karşılaşır ve sonra, zor da olsa hayata tekrar tutunmak için çok çaba sarf eder ve ayakta durmaya çalışır Ancak bir iş gezisi nedeniyle gittiği Atina'ya ayak bastığı an içindeki tüm hisleri değişen Yasemin, farkında olmasa da, sadece Atina'ya değil yeni bir hayata ve başlangıçlara adım attıgını fark eder... Çünkü hayatının dönüm noktasıdır. Bu zorlu yolda birçok süprizle karşılaşır ve tabi henüz bunu bilmese de...

Hikayemiz İstanbul, Büyükada, Atina ve Paros'ta geçiyor; iki şehir ve iki ada.. gerçekten her dakikası deniz kıyısında geçen bu hikayeyi, o yerleri, betimlemeleri okurken çok bügük haz aldım. Deniz kıyısında o huzuru okurken içimde hissettim. Ayrıca kulağa çok hoş gelen bir dil olduğunu düşünüyorum ( Rumcanin) karsılıklı diyaloglara bayıldım çünkü.
Kitabı okuyacaklara tavsiyemdir.

Bence huzurlu, akıp giden,kurgusu mükemmel güzel bir hikayeydi. 

Olimpos yayınları farkı ile okudugum bu harika eser pahabiçilemez.Kapagı bile huzur vericiydi.Yazarımızın kalemine saglık.

Hoşçakalın efendim smile ifade simgesi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi