Sayfa Sayısı: 408
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Yazar    : Ayşegül ÇİÇEKOGLU
Puanım : 5/5

Acının intikamla yoğrulduğu yirmi iki yıl boyunca sabreden ve bu intikamın kasırgasında herkesi ezip geçen, yüzü ve ruhu yaralı bir adam.., İntikamın en can alıcı noktasında, ateş hattında kalan ve bu intikamın bir parçası olduğunu bilmeden adama âşık olan genç bir kız...

-Tüm ailenin ölümüne neden olan birini affedebilir misin?
-Yüreğindeki kin ve nefret tohumlarını, aşkın gücüyle ezebilir misin?
-Yaralı bir ruhun intikamı mı, yoksa tertemiz bir aşkın kudreti mi?
-Ya da bu savaşta yeni acılara gebe olaylar mı?

Ege ailesinin intikamını almak için verdiği savaşta yolun sonuna gelmiştir artık. Son bir hamle için Amerika'dan İstanbul'a gelir. Tek amacı vardır; hayatını ondan alan baba ve kızından intikamını alabilmek. Ama hesaba katmadığı, genç bir delikanlıyken hayatını kurtardığı küçük kız tarafından 'kurtarıcı meleğim' diye çağırılmasıdır. Oysa onun ruhu çoktan ölmüştür. Bu saatten sonra hiç kimsenin kurtarıcı meleği olmayacaktır.

İNTİKAM KİTAP YORUMUM

Merhaba ben geldim...Yine harika bir kitaba yorumumla.Ama bu sefer bir aile drami söz konusu frown ifade simgesi Kapaginin güzellgini görmeyen kalmamiştir umarim smile ifade simgesi Olimpos yayinlarinin kapak tasarimlarina ben hayran kaliyorum.

Kitabin konusu wink ifade simgesi Adindan da anladiginiz gibi İntikam...
Tüm ailesini ayni anda kaybeden,ve ailesinin ölümüne sebep olan kişilere kalbinde nefret ve intikam besleyen bir adam Ege...Teyzesi ile Amerika'da yaşıyor.Ege'nin tek hayali ailesini kaybetmesine sebep olan kişilerden intikam almak.Bunun için yıllarca büyük çaba sarf etmis ve o gün artik gelmiştir.
İntikam almak için İstanbul'a gelmiş fakat planlar alt üst olmuştur.Karşısına çikan Asliya aşik olmuştur ve evli karisina aşik bir adama dönüşmüştür.

Asli'nin ve Ege'nin yaşadiklarini anlatip detaya girmek istemiyorum.Okumanizi tavsiye ederim.Ben okurken fazlasiyla üzüldüm.Ayşegül ablamin bu eseri çok ama çok farkliydi.Kimseye kizamadim herkese hak verdim bunun için geçerli sebepler vardi.Aşk bazen çok kötü olabiliyor bide kiskançlik söz konusu ise gerisini siz düşünün.

Olimpos yayinlari farki ile harika bir eserinde sonuna geldik efendim smile ifade simgesi Ablam yine konuşturmuş kalemini heart ifade simgesi
Emegi geçen herkese Olimpos yayinlarina ve Ayşegül ablama çok ama çok teşekkürler...

Hoşçakalin smile ifade simgesi...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi