Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: İndigo Kitap
Puanım  : 5/5


'Bir günde hayatınızdaki her şeyi kaybetseydiniz, ne yapardınız?'

Kendime Yeni Bir Ben Lazım 
-Miranda Dickinson-

Nell Sullivan, otuz üç yaşında, başarılı, iş odaklı yaşayan, bir barışıp bir ayrıldığı sevgilisiyle aynı işyerinde çalışan kontrol manyağı bir kadındır. Fakat bir gün içinde kendisini hem evsiz hem işsiz hem de sevgilisinden ayrılmış olarak bulur. Hayatındaki her şey kontrolünden çıkmıştır. 

Nell Sullivan bu durumla baş etmek için bir çılgınlık yapmaya karar verir: San Francisco'da yaşayan kuzeni Lizzie'yi ziyaret etmek. Nell'in tamamen kontrolü dışında gerçekleşen bu gezi sayesinde Nell, daha önceleri hayal bile edemeyeceği tamamen başka bir dünyanın kapılarını aralar. 

Kendime Yeni Bir Ben Lazım, kimi zaman güldüren kimi zaman da duygulandıran hikâyesiyle bazen "her şey bitti" dediğimiz anlarda bile aslında hayatın sürprizlerle dolu olduğunu gösteriyor okura. 


"İyimser, samimi ve eğlenceli bir hikâye... sanki benimle konuşuluyormuş gibi hissettim."
-Hanna Insyirah-

"Uzun süredir okuduğum en iyi kitap. Gerçek bir romans."
-Joy Jones-

"Zekice, zekice, zekice! İhtiyacım olan her şey bu kitaptaydı."
-Jayne Simmons-

"Fantastik. Heyecan verici, romantik ve yenileyici."
-Liz Stead-

KENDİME YENİ BİR BEN LAZIM BEN LAZIM KİTAP YORUMUM 

Merhaba nasılsınız şeker mi şeker bir kitap yorumu ile yine sizlerleyim.

Nell,işini kaybettikten sonra yurt dışına kuzeninin yanına yerleşmiştir.Buraya geldikten sonra Nell'in hayatı 360 derece degişir.Gülümsemenin ,mutlu olmanın ne demek oldugunu burads keşfediyor.Mutlu insanların var oldugunu görüyor.Yaşamının büyük bir bölümünü kapsayan ama erteledigi aşçılık yetegini tekrar ortaya çıkarıyor.Aslında en büyük hayali kendine ait bir restorant açmaktır.Hayali gerçekleştirmek için burada gayret gösteriyor ve bunun için yardım alıyor. Zaten önemli olan da bu wink ifade simgesi...

İndigo yayınlarının kitapları çok ögretici ve büyük dersler çıkaracagımız tarzda oluyor ve ben bu yayinevi çok seviyorum.Bu eserden şunu çok iyi anladım ki ne olursa olsun hayallerimizi gerçekleştirmek için ugraşmalıyız sadece içimizde tutmamalıyız paylaşmalıyız ve asla vazgeçmemeliyiz.Bu kitap benim birçok konuda cesaretlenme nedenim.Bu güzel esere çok şey borçluyum.Kitabın akıcılıgı, karakterlerin samimiligi çok hoştu.İndigo yayinlarinin kapak tasarimi çok güzel oluyor.Editoryel çalısmanın da başarılı olması ile 400 sayfa çok rahat su gibi okundu bitti.

Kafa dagıtmak isteyenlere ,son zamanlarda degişiklik yapmak isteyenlere,eglenceli,cıvıl cıvıl ögretici,şeker gibi bir kitap.

İndigo yayınlarına bizleri bu güzel eserle buluşturduğu için çok teşekkürler Başarılarınız daim olsun.

Yeni yorumlarda görüşmek üzere;)
Sevgiyle kalın...
Hayallerinizi gerçekleştirmekten asla vazgeçmeyin ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi