Sayfa Sayısı: 376
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Eftalya Yayınları
Puanım  : 5/5

Yazar    :Özlem YALÇINKAYA


Kader, bu kez yazıldığı gibi yaşanmayacaktı. Ani bir evlilik ve hesapsız duygular…
Kan kokarken ellerinin istediği sadece intikamdı. Kalbine apansız giren bir kadının mavi gözleri bunu değiştirebilir miydi?
Karan… Zifiri karanlığından vazgeçmeye çalışan, hayatı kördüğüm olmuş, duyguları darmadağın olmuş bir adam…
Firuze… Geceden kendine küçük roller çalan, bir çift göze hasret bırakılmış yaralı bir kadın…
Kirli bir intikam için kurulan karanlık planlar, son mektuba düşen kandamlası ile bozulunca… 
Aşk Karası yüreklere çalınmak için gün sayacaktı. 
Bu salt bir aşk kitabı değil… 
Nefes kesen bu hikâye hayatın ta kendisi!
Karanlığın maviyle sınanmasını okurken içinizdeki iki rengi sorgulayacaksınız.

AŞK KARASI KİTAP YORUMUM

Merhaba yine bir kitap yorumu ile karşınızdayim.Bu sefer yapacagim kitap yorumu çok farkli gerek kurgu gerekse bende biraktigi etki bakimindan.Çünkü bu eserde bütün duygular iç içe ...

smile ifade simgesi
Gelelim yorumumuza wink ifade simgesi Karan ablasinin intikamini almak için yanip tutuşan hirsli ,öfke dolu bir adam.Firuze ah Firuze seni nasil tarif etsem ki? Kelimeler kifayetsiz kalir frown ifade simgesi Acilarin kadini desem yeterli olur mu ? Tabiki de olmaz.O hayati boyunca acilarin en agirini yaşamıs ve hayati boyunca da izlerini taşimak zorunda kalmiş paramparça bir kadin...

Karan intikam alma hirsiyla yanip tutuşurken başina gelebileceklerden habersizdi.Ablasina yasatilan daha buyugunu Firuzeye yasatmak istiyordu.Bunun için farkli bir yol denemeye çalisti.Şu an bile ğözyaşlari ile yaziyorum bu cümleleri.İntikam alinmasi planlanan Karan'in Firuze tarafindan imtihani...Hemde çok büyük bir imtihan...Diger yanda ise;Bir baba bu derece kati ve sert olabilir mi? O senin evladin canin ,kanin en degerli varligin ya herşeyin.Aklim almiyo düşünüyorum ve işin içinden çikamiyorum.

Karan'a karşi içimde bir yakinlik yoktu ve çok sinir oluyordum.Ama yapmayi planlayip vazgectigi bir seyden (ne oldugunu soylemeyecegim) gozume girdim takdir ettim.( Aferin ) .

Onlarin aşkina hayran kaldim.Önlerine ne engel çikarsa çiksin onlar hep bir bütün oldular.Birbirlerini asla birakmadilar.
Kitabin kurgusu ve yazarin ilk kitabi olmasina ragmen çok başariliydi.Editor çalişmasi ve paragraf geçislerini begendim.

Gereksiz uzatmalar yoktu buna çok ama çok mutlu oldum.Elimden birakmadan bir gun bile bitmeden kitabi bitirdim.Çünkü;bir sonraki sayfayi çevirmek için hep bir sebebim vardi.Kitabin sonlarini gözyaşlariyla okudum.Aşk Karasi yüregime dokunan ender kitaplardan birtanesidir.Yazarimizin kalemine ve yuregine saglik.

Hoşçakalin ve aşkla kalin efendim smile ifade simgesi...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi