Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Mendirek Yayıncılık
Yazar     : Dilek TAYGUN

Puanım  : 3/5

'Sen yasak elmasın, papatya…' "Kızma…" Kızın ağzından bu kelime yalvarır bir tonda çıkmıştı. Adam daha fazla dayanamayarak masanın üzerinden elini uzatarak kızın elinin üzerine bıraktı. "Kızdığım sen değilsin küçüğüm… Kendime kızıyorum." Genç kızın kavisli kaşları şaşkınlıkla kalkmıştı. "Neden?" "Bana emanet edilene sahip çıkamadım," dedi adam yüzünde sıkıntılı bir ifadeyle. "Ben… Ben senin için sadece bir emanet miyim?"

KIR PAPATYASI KİTAP YORUMUM


Merhaba yine bir yorum ile sizlerleyim...

Bugunku kitap yorumum Dilek Taygun'un Kir Papatyasi kitabina olacak wink ifade simgesi...

Benim watpadde okudugum kalemini begendigim kisiler çok nadirdir.Ve Kir papatyasi sevdigim hijayelerden bir tanesidir.

Konusu çok farkli degil ama akici oldugu için kendini sevdiriyor.Gökhan'ın annesinin bir akrabalarinin saglik durumu çok ama çok kötüdür ve onun İnci adinda bir torunu vardir.En üzüldügüm şey İnci'nin bu hayatta başka kimsesi yoktur.Üniversite sinavinda istedigi sonucu alamadigi için şansini tekrar denemek ister.Gökhan'in annesi çok ince davranip İnciyi ,Gökhan'in evine yerleştirir ve kursa yazilmasini saglar.Gökhan bu duruma çok karşi çikar ama annesine de karşi gelemez bir türlü.Tabi ayni ortamda olup ta birbirinden etkilenmemek mümkün mü ??? Ama herşey bununla ibaret degil.Gökhan için büyük sorunlar oluşturacak problemler vardir.

Konu olarak çok güzeldi severek okudum fakat beni rahatsiz eden şeyleri belirtmeden edemeyecegim.Kitapta hizli geçişler vardi bazi şeyler havada kaldi.Biraz da detay verilebilirdi.Olaylar çok hizli ilerliyor.Bu da okurken çok dikkatimin dagilmasina neden oldu.Buradan puan kirdim.Kapak hoşuma gitti ama editlemeyi begenmedimmm.Çünkü benim için editör çalışması çok ama çok önemli.Ama bunlar dışinda keyifle okuyabileceginiz ,yuzunuzu gulumsetecek sicacik bir eser.

Yazarimiz Dilek Taygun'a başarilarinin devamini dilerim.Yeni eserlerde görüşmek dilegiyle...

Hoşçakalin...
Aşkla kalin...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi