Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2013
Baskı Yılı: 2013
Yayınevi: Orkinos Yayınları
Puanım  :4/5


Aşkın henüz ne olduğunu bilmeyen bir kadın ve onun sadece karanlık yüzünü bilen bir adamın lezzetli, romantik ve bağımlılık yaratan ilişkileri... Venedik'te tarihi bir sarayın fresklerini restore eden Elena, yakışıklı, çekici dünyaca ünlü Sicilyalı restoran şefi Leonardo'nun erotik isteklerine fütursuzca boyun eğer ve bundan zamanla büyük bir haz duyar. Tereddütlerin yerini gün geçtikçe lezzetli oyunlar alır... Tadılmamış lezzetlerin ve hissedilmemiş hazların verdiği büyük keyif... "Rahatla Elena, düşünmeyi bırak. Bugün görmenin başka yolları da olabileceğini öğreneceksin."
"Onlarınki sadece zevki arama yolculuğuydu..."

SENİ İZLİYORUM KİTAP YORUMUM

Seni izliyorum Elena ilk işini almanın heyecanını yaşayan kendi halinde Venedikli bir kızdır. . Kitabın ilk başlarında azimli , işini seven iyi bir kızken Leonardo ile tanışır ve hayatı 365 derece değişir.
Elena, Leonardo ile tanışmadan önce iyi bir sevgili , iyi bir evlat ve iyi bir arkadaştır. Leo'dan sonra çevresine yalan söyleyen -söylemek zorunda kalan- , tutkulu bir kadına dönüşür. Leo ile bir anlaşma yaparlar. Her erotik kitaptaki anlaşmalar gibi bu anlaşmada da 'Asla aşık olmak yok birbirimizden zevk alacagız ihtiyaçlarımızı giderecegiz tarzda vs Erotik kitap sevenler için konusu da karakterleri de harika bir kitap... Yazar erotik kısımları harika bir kalemle , detaylıca , düşünerek anlatmış. Diyaloglarda duygu hissedemedim.Biraz basit kaldi diger bolümlere göre.
Birde rahatsız olduğum husus kitapta çoğu yerde Elena bir iş yapıyor ancak işin bittiği belirtilmeden cümlede tamamen başka odada başka bir işle meşgul. Bu rahatsiz etti beni sadece.




Kitaptaki erotik kısımlara gelecek olursak okuyucuların sevebileceğini düşünüyorum. Yazar önce yavaş başlıyor sonra gitgide hareketli sayfalar geliyor arka arkaya. İlk sevişme sahnesi normaldi. Sonra Leonardo'nun istekleri karşısında ağzım açık kaldı.Aman Alahım !!!!! dedim. Kurgu olarak ise çok ama çok güzeldi.Kapaga da bayildim.Orkinos yayinlari eserlerini seviyorum. Sayfama katkilarindan dolayı Orkinos yayinlarına teşekkür ederim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi