Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: İndigo Kitap
Yazar     :Tugçe SARGIN
Puanım   :5/5

Özgür olmak için gittiği diyarlarda bambaşka bir aşka tutsak olan bir menekşenin hikâyesi…

Hayallerini gerçekleştirmek için ülke ülke gezen Menekşe, özgürlüğünün tadını çıkartırken mutfaktaki hünerlerini de geliştiriyordu, ta ki İtalyan mutfağıyla tanışana kadar… 

Burada lezzet çoktu ve iddialı olmak gerekirdi, Menekşe de öyleydi. Bir çiçek gibi özgür, güzel ve iddialı… Menekşe İtalyan mutfağından gelen kokulara daha fazla dayanamadı… Güzelliği, zekâsı ve özgürlüğüne düşkün Menekşe La Rossa'nın ne demek olduğunu anlamak istiyordu, bu koku onu cezbetmişti, artık mutfağa girme vakti gelmişti. Hem de bu yalnız ve garip adamla…

AŞK MUTFAGI KİTAP YORUMUM

Merhaba ben geldim smile ifade simgesi Çok degişik çok tatlı bir yorumla geldim ;)Aşk mutfagı son zamanlarda okudugum kurgusu çok farklı , eglenceli bir o kadar da tatlı bir kitaptı.

Kitabımızın konusuna gelecek olursak wink ifade simgesi Menekşe,çok iyi ve başarılı bir aşçıdır.Ülkesindeki egitimi bitirdikten sonra başka ülkelerdeki mutfakları keşfetmek ister ve yolculuga çıkar.Birçok ülkeyi gezen kızımız İtalya'da Ricardo ile tanışır,tesadüf üzere bu çiftimiz arasında vir aşk filizlenir.Tabiki bana göre Ricardo tarafından aşk...Menekşe için bana göre aynı düşüncede degilim.İtalya ve Ricardo dedikçe içim kıpır kıpır oluyor.Ricardo'yu hayalimde canlandırdıgımda ise çok yakışıklı oldugunu düşünüyorum.Hayallerimi süsledi ne yalan söyleyim.Menekşe'yi sevmemenin ve kıskandıgımın bir nedeni de budur dürüstçe söyleyim ...wink ifade simgesi


Konu da çok farklı çok şeker degil mi sizce de??? Tabiki kitabın yazarı da çok ama çok tatlı kiss ifade simgesi Ben Menekşeyi hiç sevmedim.Çünkü Ricardo onun için çok şey yaptı.Canım benim ya.Ama kızımız bir türlü memnun olamadı mutsuzdu ne istedigini ah bir bilsem.Beni strese soktu o kadar sinir etti ki anlatamam.Okuyunca hal vereceksiniz kiki ifade simgesi Ben Ricardo 'yu çok sevdigini düşünmüyorum şahsen.Çünkü başkasında olmayam birçok şey Ricardo da fazlasıyla mevcuttu.Hayranım ona.Ama Menekşe herhangi bir çaba göremedim.Burada Ricardo agır basıyor.Benim için yeri çok farklıdır.Kitabın sonunda ise çok sinir oldum dogrusu tabiki bu benim fikrim.Diger arkadaşlarımla yorumlaştigımızda ise onlar kitabın sonunda çok etkilendiklerini söylediler.

İndigo yayınlarına bizleri böyle güzel eserlerle buluşturdugu için çok teşekkür ederim.Yazarımıza da başarılarının devamını dilerim.Güzel tesadüfler yakanızı bırakmasın canlarım.

Aşkla kalın...
Hoşçakalın...
Görüşmek üzere...








Yorumlar

  1. Bence Menekşe olması gerekeni yaptı bence ...Aşk Mutfağı 2 yi yazıyor şimdi Tuğce ...

    YanıtlaSil
  2. Bence Menekşe olması gerekeni yaptı bence ...Aşk Mutfağı 2 yi yazıyor şimdi Tuğce ...

    YanıtlaSil
  3. 2. Kitapta inşallah Ricardo Menekşenin burnunu sürter :) O zaman daha çok severiz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi