Sayfa Sayısı: 312
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Yazar     : Özge ERKİN

Puanım  :5/5

Aşkı hiç tatmamış bir adam ve aşkı silah olarak kullanan bir kadın...

İntikam kor bir ateşti; bilinmezliğe sürükleyen ve her daim biraz daha yakın. Hayal, intikam ateşiyle ve tunçtan bir demir gibi şekillendirmişti yüreğini. Umuda dair ne varsa küle dönüştürmüştü. Son avını seçtiğinde ruhundaki tüm hayalleri serbest bırakmıştı.

En büyük darbeyi aşkla vuracaktı. Ama unuttuğu bir gerçek çabuk hatırlattı her şeyi; kader koca bir labirentti. Sona ulaşmadan önce çıkmaz bir sürü sokağa sürüklerdi sizi...

Acaba bu koskoca labirentte kaybettiği masumiyetini ve yok olan insanlığını geri kazanabilecek miydi?
Deniz gözlü bir adamın ruhunda dindirebilecek miydi yorgun yüreğini?

MASUM KOZA KİTAP YORUMUM

Merhaba yine ben geldim.Güzel bir kitap yorumu ile geldim.Daha önce okudugum takip ettigim watpadd hikayelerinin çok nadir oldugunu sizlere söylemiştim.Özge Erkin de bunlardan birtanesidir.Kurgu zenginligi bakimindan olsun kalrmi yonunden olsun çok takdir ederim.Kendisini çok severim.
Kitabin kurgusu ve anlatimi diger aşk hikayelerine benzemiyor.








Gelelim yorumumuza;Hayal gözünü intikam hırsı bürüyen biri gibi dursa da (kesinlikle öyle degil) bir yani saf ve çocuksudur.Başina gelen olaylardan ötürü hep kendini suçlar ve aşki haketmedigini düşünür.Tabi bunu bi de okudugunuzu düşününiçiniz cız ediyor.Poyraz annesini küçük yaşta kaybetmiş nir tarafi hep eksik çocuksu ve masum bir adamdir.Bu yonlerinden dolayi birbirlerine çok uyuyor .Poyraz ve Hayal.Ben Poyrazin babasini çok sevdim ve takdir ettim.Sebebi;Eşini kaybetmiş bir adam olsa bile karisina ilk günkü gibi büyük bir aşkla baglı,aradan yillar geçse bile sevgisi hiç azalmayan bir adamdir.Yüreginden öpülesi...Benim de babam yok belki de bu yüzden onu çok benimsedim.
Demet ve Aslan;Potraz ve Hayalim yakin arkadaşlari.Gerçekten böyle dostlar kaldi mi acaba?Merak ediyorum dogrusu.Arkadaşlarini desteklemek için ellerinden geleni yapiyorlar.Bir de Devran ve Efsun var kitaba renk katan.Benim en sevdigim karakterler.Benim deyimimle iyilik melekleri.İkisi de yarali kuş birbirlerini tamamliyorlar.
Karakterleri çok sevdim tabiki iki tanesi benim için çok özeldi.Gün bitneden kitsp bitti.Kapaginin güzelligine ise bayildigim dogrudur.Olimpos yayinlarinin eserleri harika oluyor.Yazarimiz kendini karakterlerinin yerine koyarak bizlere çok güzel bir eser sunmuş.Ben yaşiyormuşum gibi hissettim.Onemli olan da bir eserin size bunu verebilmesidir.Ben kitapta çok agladim.Zaten duygusal bir insanim.Kitabin sonu ise beni mahvetti.Yazarimiz keşke biraz daha uzatsaydi Hayal ve Poyrazin aşkini ben doyamadimmm.
Bende böyle bir aşk istiyorum.Hayran kaldim.Aşki lütfen bir de Özge Erkin kaleminden okuyun.Çok şey kaçiriyorsunuz
emin olun.
Olimpos yayinlarina yine her yönüyle bizlerle bu güzel eseri buluşturdugu için sonsuz teşekkürler.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi