Kitabın Adı      : Yüregimin Dibine Kadar Yolun Var
Kitabın Yazarı : Cemal ŞENOL CAN
Yayınevi         :  ARUNAS YAYINCILIK 


TANITIM

Yaşamın güzelliğine ve mucizelerine şahit olmak istiyorsanız, size hayatlarının karanlık koridorlarında değil 'Yüreklerinin en derinlerinde' yer ayıran insanları seçin. İşte o zaman Dünya'nın bildiğinizden daha güzel bir yer olduğunu göreceksiniz.

Hayat, bir insanın ömrüne sığdıramayacağı kadar büyük anıları, küçük bir Serçe'nin kalbine sığdırıp yollar manzaranıza.

Bir serçe hızıyla yaşarsınız her şeyi…

Ömür denen bu yolculukta manzaranıza doğru insanlar dışında hiç kimseyi almayın. Çünkü gözlerinizi kapatmadığınız sürece 'Ardına kadar açık bir kalp' size unutamayacağınız güzellikler sunacaktır.

Gece'nin karanlığından değil, yüreği karanlık olanlardan korkmalı. Onlar aydınlığa ulaşmak için ilk sizin umutlarınızı yakarlar. İçindeki yangını sönmemiş insanlar ise karanlıkta kalsalar da asla Güneş'e ihtiyaç duymazlar. Çünkü daima aydınlıkta kalmalarına sebep olur sevdaları.

Unutmayın!
Gönülden seven insanlar veda nedir bilmezler.
Ayrılık limanına asla uğramaz gönül gemileri.
Bir kez 'Seni Seviyorum' demişse yürekleri.
Sonsuza dek kabul olur dua ile kalplerine ektiği dilekleri…

                          YÜREGİMİN DİBİNE KADAR YOLUN VAR KİTABINA YORUMUM


Merhaba harika bir kitabın sonuna gelmiş bulunmaktayım kiss ifade simgesi

Başta kısa kısa öyküler var zannettim.Romanın sonunda birleşen hayatları gördüm.Hayat mucadelelerini empati yapmayi halimize binlerce kez sukretmeyi ogrendim.Kitabi gozyaslariyla okudum. Yazarimizin dili de gayet iyi bir seviyede. okurken herkesin kendi hayatından bir parça bulabileceği, bir solukta okunacak harika bir eser.Kitabi kapattiktan sonra cok buyuk dersler cikaracaginiza eminim.Kitapta en sevdiğim yazarimiz olayları tek taraflı değil de iki tarafın gözüyle anlatmış. Buna bayıldım. Kitabimiz inanılmaz sürprizlerle dolu. Ben elime aldigimda birakamadim sizlerinde vakit geçirmeden alıp okumanizi tavsiye ederim. Kitapta en sevdiğim bir diğer özellik her duyguyu içinde barindirmasi.Hayatta her ne olursa olsun nefes aldigimiz sürece Umut hep vardır. Ve bu eser bunun harika bir örneği. Kesinlikle tavsiye ederim mutlaka okuyun. Lakin kitapta beni derinden etkileyen bir hikaye vardı fakat o da bana kalsın smile ifade simgesi.Yazarimizin dili sob derece akıcı kapak tasarimi konusunda #Arunasyayincilik cok muhteşem bir çalışma ortaya çıkarmış. 

Boyle güzel bir eserle tanıştığım için çok mutluyum.Arunas yayinciliga da böyle güzel eserlerle biz kitap kurtlarini tanistirmaya hep devam edin. Emeği geçen tüm herkese sonsuz teşekkürler.Basarilariniz daim olsun sevgili yazarim.

YÜREGİMİN DİBİNE KADAR YOLUN VAR KİTABINA PUANIM İSE :5/5

GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

SEVGİYLE KALIN :)




















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi