Kitabın Adı      : Sen Benim Kaderimsin
Kitabın Yazarı : Ayşegül ÇİÇEKOĞLU
Yayınevi          : OLİMPOS YAYINLARI


TANITIM

Sen Benim Kaderimsin; bitmeyen bir aşkın, sevdiğinin gözlerinin içine bakıp, titreyen bir yüreğin, sabrın ve sadakatin hikayesi...

İnatçı, hırçın ve dikbaşlıydı Zeynep. Öyle her erkeğin çekebileceği bir kız değildi. Kendi de bunun farkında olduğu için "Evlenmeyeceğim!" derdi.

Çapkın, serseri ve yakışıklıydı Selçuk. Zeynep'i ilk kez gördüğünde, o daha ufacık bir bebekti. Parmağını tutan ve ona gülümseyen bu bebeği, ilk görüşte sevdi.

Onlar didişe didişe birlikte büyüdüler, birlikte oynadılar ve zamanı geldiğinde de yüreklerinde büyüyen sevgiye karşı koyamadılar. Ama Selçuk, "Kirpi" diye çağırdığı kıza aşık olduğunu anladığında, uzun ve yorucu bir yolun kendini beklediğini bilmiyordu. Yine de ne olursa olsun tek bir şeyden emindi: Bu inatçı Kirpi'yi ilk gördüğü andan beri seviyordu ve ondan asla vazgeçmeyecekti. Peki ya Kirpi buna ne diyecekti? Unutmayın, onun dikenleri vardı! Onlar birbirlerinin kaderi olabilecek miydi?

SEN BENİM KADERİMSİN KİTAP YORUMUM



Zeynep inatci dik basli dedigim dedik hayati toz pembe yasayan hic kimseden lafini esirgemeyen bir kizdir.Selcuk ise capkin hovarda hayati gunubirlik yasayan yakişikli bir genctir.Zeynep selçuktan kucuklukten itibaren nefret eder.Emre Sinan zeynebin abisidir.Selcuk ile birlikte onlar ayrilmaz ucludur Zeynebi aralarinda istemezler.Zeynep ise Selcugun onu istemedigini dusunur.Zeynep onun kirpisidir her firsatta Zeynep Selcuga dikenlerini batirir.Gun gelir birbirlerine asik olurlar.Fakat birbirlerine itiraf edemezler ozellikle Selcuk karsi koymak isteyip kararsiz olsada ask galip gelir.


"Baharda ilk tomurcuklanan ağaçlara baktım.İçimde tomurcuklanmak istiyordu ama bütün tomurcuklarım zamansız yağan karın altında kalıyordu.Hepsi daha açmadan ölmeye mahkumdu..."

Onlar asklarini yasaya dursun Emre capkinliginin sonucunda babasinin ortaginin kizi ile birlikte oldugu icin kendini zoraki bir evliligin icinde bulur.Bu evlilikten esini suclar hayati esine zindan eder fakat ilahi adalet aslinda...
kendinin hayatini zindan etmistir.Sinan en sevdigim karakter ornek timsali fedakar olgun ve cok ince dusunceli bir erkek bayildim ama Emreye karsi notrum..

      Ask ask ask ne guzel seysin sen oyle...Ask Zeynep ve Selcugu cok degistirdi.Zeynebin tahsil hayati dolayisiyla asklari daha da guclendi ve bu sayede daha olgunlastilar birbirlerinin kiymetini anladilar.Dile kolay 7 yil ne demek.Sabir otu acidir ama meyvesi tatlidir.Gercekten seviyorsaniz bir omur boyu beklersiniz.
    Bu guzel askin sonucunda Zeynep ve Selcugun ikiz bebekleri dunyaya gelir smile ifade simgesiKitabin devami olan Sen benim isigimsin adli eseri buyuk bir merakla bekliyorum.Yazarimizin kalemine bayiliyorum.Kalemi guclu ve sayfalar akip gidiyor.Kimi yerde guldum kimi yerde kizdim kimi yerde agladim.Fakat kitaptaki dostluk dayanisma fedakarlik beni cok etkiledi.Her sayfada merakim daha da yukseldi.Elimden birakamadan bir solukta okuyup bitirdim.Yazarimizi tebrik ediyor basarilarinin devamini diliyorum.Diger eserlerini de buyuk bir merakla bekliyorum.

    Olimpos yayinlarina boyle guzel bir eseri gerek muhtesem kapak tasarimi ile gerekse titiz bir editor calismasi ile bizimle bulusturdugu icin cok tesekkurler...



KİTAPTAN SEVDIGİM BİR ALINTI :)


"Babamın dediği gibi,zor bir ilişkimiz olacaktı.Belki de huzurlu olmayacaktı,birbirimizin damarına basacaktık,tartışacaktık ve kesinlikle kavga edecektik; ama sevgimiz,bizi bir arada tutacak kadar büyük olacaktı.

SEN BENİM KADERİMSİN ADLI ESERE PUANIM :5/5

GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

SEVGİYLE KALIN...
AŞKLA KALIN...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi