Kitabın Adı      : Çi
Kitabın Yazarı : Azra KOHEN 
Yayınevi         :  Destek YAYINLARI

Hayat, insanın kendi potansiyeline ulaşabilmesi için dikkatle, incelikle, muhteşem bir zekâyla dizayn edilmiştir. Yapman gerekeni yapamıyorsan, olamıyorsan, doğamıyorsan hayat çok acıtır, anlaman için hırpalar, yorar. Seni sen yapabilmek için ne gerekirse yapmaya hazırdır.

Asla rahat bırakılmazsın.
Öylesine, anlamsız varolmazsın.
Mutluluğa saklanamazsın.
Öyleyse acına sahip çıkmalısın!
Çünkü acı, bilginin bedene inmesidir. 
Bilgiyi bedene indirmeli, olman gereken şeye dönüşmelisin.

Bu kitap 'kendine gelmek' için burada olduğunun farkına varabilenlere yazıldı. Fi ile çıkılan yolculuğun tek durağıdır Çi. Sadece farkındalığa giden, değiştiren, mutlaka geliştiren bir yoldur bu ama sunduğu seks, macera, intikam, ihtiras sizi aldatmasın, zordur.

Hayatı değil sistemi yaşadığımızı fark edenler, harakete geçmek için işaret bekleyenler, umursamayanlara karşı umursayanlar, hissedemeyenlere karşı hissedenler adına ve kendi tekamülünde kaybolmuşlar için yazılmış, dengeye adanmıştır. Hayat harekete geçen herkesi varması gereken yere götürür.


Çi serinin ikinci kitabidir.Fi yi ne kadar sevmiş olsamda Çi benim Favorim olmustur artık. Benim vazgeçilmezimdir.
Fi yi bitirir bitirmez Çi ye başladım. Fi nim yarattigi etkinin kat kat fazlasini Ci de yasadim.Bu seriyi herkesin okumasi gerekiyor. Çünkü günlük hayatimizda dile getiremedigimiz ama farkında olduğumuz pek çok seyi net bir şekilde dile getiriyor. Okurken çevrenizi arkadaşlarınızi sorgularken kendinizi buluyorsunuz.Ne demişti değerli yazarimiz " Bazen kendini bulabilmek için kaybolmak gerekir. Aldı beni kitabın içinde kayboldum.Soluksuz bir şekilde bir günde okuyup bitirdim.Çi fi den öte bir kitap . Öyle böyle değil müthiş beğendim.
Yazarimiz serinin ikinci kıtabı olan çi de Can Manay Duru arasindakilere daha çok açıklık getiriyor ve cok değişik bir aşk hikayesi okuyorsunuz.
Karşılık mi ?Yoksa Can Manay' in sapkinca sevmesi mi ?
Ben Can Manay 'i çok sevdim. Ben bu adamin istedigi şeyden emin olmasini ve onu kazanma yolundaki cabasini çok sevdim.
Ayrıca olaylarin içine yazarimizin yazarimizin kattığı psikolojik konuşmalar çok hoşuma gitti.
Çi eseri F iye göre daha akiciydi.Nedeni ise Fi de karakter analizleri yapılırken burada hersey olay örgüsü içinde işlenmişti karakterler oturmustu.Yalniz Fi yi çok dikkatli okumaniz gerekiyor eğer ilk kitabı sindiremisseniz burada karakterlerin davranislarini neden yaptığını anlamayabilirsiniz.

Kitabin sonu yine merak uyandiracak bir şekilde bitiyor.

Çi :Insanin içindeki yasam enerjisi demektir.

Yorumum serinin son kitabi Pi kıtabı ile devam ediyor ;)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi