Kitabın Adı       : Ateş
Kitabın Yazarı  : Ertürk AKŞUN
Yayınevi           : DESTEK YAYINLARI


Hayat, sizden artakalanların toplamıdır: acıların, aşkların, hayallerin...

"İyi bildiğim bir şey var. Eğer yaşamımın bir celladı olacaksa o ben olmalıydım.

Birilerinin insafına kalmış bir yaşamı, korkaklara bırakıyordum. Yeni bir yol beni bekliyordu ve ben bu yolculuğa çıkmanın heyecanı içinde çırpınıyordum.
Eğer siz de bir gün yolunuzu kaybedecek olursanız, o yolu bir daha aramayın; bırakın o yollarda başkaları yürüsün. Siz kendinize henüz hiç kimsenin yürümediği yeni bir yol bulun, neyle karşılaşacağınızı bilmeseniz de…"

Ateş, taşradaki kabuğunu kırmak için yola çıkan genç bir erkeğin macerasını anlatıyor. İlk aşkların acemiliklerini ve hayal kırıklıklarını, şimdiye kadar hiç kimsenin denemediği bir samimiyet ve cesaretle anlatıyor. Özgürlüğün keşfine varan sonsuz yolculuğun bütün iniş ve çıkışlarını hiç sakınmadan dile getiriyor. 

İnsanın kendini bulması için önce kendisinden ve bildiği her şeyden cesurca ayrılması gerektiğini bize gösteriyor.

Bilinmeyen cenneti arayanlara...

Ateş herseyi dener ve sinar...Onu ancak tek bir şekilde öğrenebilirsin; yanarak...
Unutmayın bazen hayat yanmayi göze alabilmektir.

Ateş romanı değerli yazarım Ertürk Akşun hocamin okuduğum ilk romanıdır. Ateş romanı ile yazarimizin muptelasi olduğumu söylemek istiyorum en başta. Kitabı elime aldığımda on sözünu okudugumda bile harika bir kitap olduğunu anlamam için yetti bana. Yazarimizin anlatimini yazimini cok beğendim.Zaten sosyal medyadan da sıkı bir takipcisiyimdir.Ozellikle yazarimizin kendine ifade etme tarzina bayıldım. Kitap ismi gibi elinize aldığınızda sıcaklığını hemen hissettiriyor.
Ara ara deneme tarzında yazılmış muhteşem bir roman. Genç bir erkeğin başına gelenleri gayet akıcı bir şekilde harika cümleler kullanarak sunmuş bizlere. Bir gün gibi kısa bir sürede okuyup bitirdim. Yazarimizin kalemi cok güzel hem öğretici hem oldukça düşündürücü. Ve yazarimizi ve eserlerini çok sevdim. Ateşten hemen sonra Agafya ile 18 saat i okudum. Basarilarinizin devamını dilerim Emeği geçen herkese teşekkür ederim. 

Görüşmek üzere :)

Benim bu güzel ve özel romana puanım ise : 5/5

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi