Kitabın Adı      : 18 Saat
Kitabın Yazarı :  Ertürk AKŞUN
Yayınevi         :   DESTEK YAYINLARI


TANITIM

"Bedelini ödediğim hatalarımdan dolayı kimse beni yargılayamaz..."

Yaşadığın hayatın üzerinde bıraktığı izleri fark edebilmek için ölümün soğuk yüzüyle karşılaşmayı bekleme. Bazen sadece 18 saatlik bir zaman dilimi dahi, koca bir hayat kadar uzun gelir insana. En büyük aşkların filizlendiği ve en devrimci düşüncelerin toprağa düştüğü anlar zaten en dar ve çıkmaz zamanlar değil midir? Belki de bu yüzden hayat dediğin yarın cayacakmışsın gibi yaşanır...

"18 Saat" aşk, tutku, şehvet, macera ve tarihle örülü nefes kesici bir roman. Yolları aynı adreste kesişen birbirinden farklı ve iddialı karakterler ölümle burun buruna geldiklerinde bir daha eskisi gibi olmayacak hayatlar yeniden yazılmak zorunda kalınan kaderler sadece fikirleri değil, ruhları da değişenler...

"Gözümüzle gördüğümüz her güzel şeyin arkasında mutlaka bir giz ya da acı saklıdır..." 


18 SAAT/DESTEK YAYINLARI KİTAP YORUMUM

Ben kitabı 18 saatten daha kısa sürede bitirdim grin ifade simgesi
Her zaman ki gibi gerek kapak Tasarımı gerekse editoryel çalışma yönünden ‪#‎Destekyayinlarini‬ kutluyorum tek kelimeyle muhteşemdi.
Not:Ben 18 saati bir kere daha okuyacağım smile ifade simgesi wink ifade simgesi.Doyamadim.
Daha önce yazarimizin anlatiminin yaziminin çok çok farklı olduğunu söylemiştim. Her zaman da kurgularına bayıldığimi söylerim. Yazarimiz 18 saat eseriyle farkını bir kere daha ortaya koymuştur.
18 saat hayata karşı nasıl dimdik durmamiz gerektiğini hayata karşı nasıl tutunmamiz gerektiğini güzel bir şekilde anlatmıştır.18 saat bir mücadele kitabı. Ve son zamanlarda yaşadığım üzücü olaylardan sonra 18 saat benim için mucizeydi.Kitabi kapattiktan sonra yaşadığım her saniyenin ne kadar kıymetli önemli ve yaşadığım her anin ne kadar özel olduğunu anladım. Oturdum birçok şeyi bir kere daha en başından düşündüm. Düşüncelerim çok çok değişti. Aslında biz insanlar için için kısacık bir zaman dilimi sandığımız aslında o kadar uzun ki tabiki bu anlayabilene.Ben yazarimiz Ertürk Akşun hocami çok çok seviyorum. Kitaplarini okudugumda tarif edemediğim kelimelerle anlatamadığım duyguları yüksek oranda yaşıyorum. 18 saat adlı eserde çok şey ogreniyorsunuz ve büyük dersler cikariyorsunuz.Ben kitabın bitmesini hiç istemedim. Kitabimiz da rehin alinma olayı vardır ölüme doğru geri sayım başlamıştır. Yazarimizo kadar güzel anlatmış hani bazı kitaplarda okursunuz okursunuz konular uzatilir bir türlü çözüme varilmaz ya işte Ertürk Akşun hocamizin farkı bu .
Güzel gayet akıcı bir şekilde insanları sikmadan uzatmadan muhteşem bir şekilde anlatıyor. 18 saat içinde hersey olabilir çünkü 18 saatlik zaman dilimi kisa değildir fakat uzun da değildir. Ben em çok ozgeyi sevdim sanırım aynı karakterde olduğumuz için kiki ifade simgesi .Kitabi bitirdikten sonra herseye bakış açım çok değişti. Bunu da değerli hocama borçluyum bir kere daha sonsuz teşekkürler hocam.
Ben yazarimizin eserlerine doymadim doyamiyorum doymayicam...
Yazarımızin emeğine yuregine saglik Destek yayinlarina da bizleri böyle güzel eserlerle buluşturdugu için çok teşekkür ederim smile ifade simgesi
Görüşmek üzere :)

18 SAAT ADLI KİTABA PUANIM :5/5
smile ifade simgesi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi