Aşk kalplere yerleşecek ve bedenlerde tutkuya dönüşecekti...

Yıllarca aşkla yanıp tutuşan ama karşılık bulamayan bir erkek ne yapar? Serkan hayatına devam etmeyi tercih etti ve bir başkasıyla nişanlandı. Onun için diğer kadınlar artık yok sayılacaktı. Ama Melisa'nın varlığı bile aklını karıştırıp aşkının katlanmasına yetiyordu.

Kalbi kararını çoktan vermişken, kadına yaklaşmanın yollarını arayacaktı ama Melisa, hayatı kendi bildiğinden ibaret sanırken bu hayli zor olacaktı.
Gittikçe yükselen, tutkuyla sarılmış, acılarla bilenmiş bir aşkın içine düşmemek için çabalayan Melisa'yı ikna edebilecek miydi Serkan? Peki ederse arzuladığı mutluluğa sonsuza kadar kavuşabilecek miydi?

Aşk için savaşırken, birbirlerinden güç almaları gerektiğini bilseler yetecekti ama bunu becerebilecekler mi?

Peki ya tutku her zaman aşk mı getirir?

İşte tüm bu sorular cevap bulurken, bu iki gencin hikâyesine bir tutamdan fazla acı eklenecek…
Evetttttttttttt çok güzel bir kitabin daha sonuna gelmiş bulunmaktayim malesef bitmesini istemesemde bitti frown ifade simgesi Etkisinden ise ne zaman cikarim bilinmez çünkü ben çıkmak istemiyorum smile ifade simgesi

Not :Yorumuma baslamadan önce şunu söyleyeyim kızlar lütfen Serkana sarkintilik sulanma yok grin ifade simgesi

Kitabimiza gelelim kitabimizin ana karakterleri Serkan ve Melisa. Serkan ah Serkan ahhh sen nasıl bir adamsın böyle.Serkan çok basarili dürüst olgun kariyer sahibi saygılı aşkı için senelerce savaş veren yıllarca aşkını içinde yaşayan askina karşılık bulamayan mükemmel bir insandır. Melisa off Melisa hırçın kaprisli küçük çocuk gibi hareket eden çok sinir olduğum saçını başını parçalamak istediğim bir bayan karakterdi beni aşırı derecede çok sinirlendirdi kızdırdı. Bi insan bu kadar acımasız olur mu yaaa adana senelerce cektirmedigi eziyet sıkıntı kalmadı. Bu zamanda böyle erkek kaldi mi ya ( Kaldiysa ben alabilirim smile ifade simgesi )
Kitapta yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım tabiki agladigim yerler çok fazla.Aski için savasan mucadele eden sevdiği kizi deli gibi kiskanan tutkulu Serkan beni çok üzdü o uzuldukce ben üzüldüm. Melisa ise yıllarca bu aşktan kaçtı karşılık vermedi tabi ki fazla naz aşık adami usandirir.Melisa kendi elleriyle Serkani başka bir kadina sunmuş oldu.Tabiki en sonunda Melisa da karşılık verdi birazcık olsun affettirdi kendini. Tabiki onubda zamaninda çok çektiği acılar vardı güvensizlik yasamasi korkmasi kaçması hep geçmişinde yasadigi talihsiz olaylar yuzundendi.Ama hayatimda ben Serkan gibi bir erkek görmedim. Elindeyken kiymetini bilmek lazim bazı şeyleri. Hayatta hiçbişey ertelemeye gelmez. Kitapta sinir oldugum bir diğer karakter Serkanin nişanlısı Eda dir.O ne öyle saman altindan su yürüten tarzda.Son zamanlarda okuduğum en güzel aşk kitabiydi.Boyle bir kitaba çok ihtiyacim vardi.Kurgu yönünden süperdi. Kitabin dili çok akıcı ve sadeydi bu daha çok hoşuma gitti. Kitabi okumakta kesinlikle geç kalmayin çünkü çok şey kaybedersin.Sayfalar su gibi akip gitti her sayfada ayrı bir merak içine girdim.Yazarimizin ilk kitabi fakat çok basarili.Boyle tutkulu aşk bende istiyorum kesinlikle istiyorum.Karakterler öyle güzeldi ki gözümün önünden film seridi gibi geçti. Muhteşem muhteşem muhteşem. Kitapta askin yani sira dostluk arkadaşlık da çok güzel anlatilmisti.Kitapta çok tatli bir ciftimiz daha var Selin ve Murat.En kisa zamanda onlarin da hikayesini bekliyorum okumak için sabirsizlaniyorum.Kalbime taht kurdunuz Serkan Melisa.Tutkulu Askinizin tutkunu oldum resmen.Daha uzun yazmak istiyorum sonu gelmez açık vermekten korkuyorum tongue ifade simgesi Özge canim bitanem kadim dostum harikasin muhtesemsin çok seviyorum seni. Harikalar yaratmissin.Beni çok bekletme Murat ve Selinle bulusmak istiyorum bir an önce.Basarilarin devamini diliyorum canım benim I love you kiss ifade simgesi ♡



Ve Tutkulu Aşka puanım : 5/5

KESINLIKLE AMA KESİNLİKLE tavsiyemdir...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi