AŞK-I KIYAMET KİTAP YORUMU




Sevgi İçin Yaşa Onun İçin Ol Ve Öl. Ölmek İçin Fazla Güzelsin... Ne beyazın içindeki var olan siyahın, ne de siyahın içinde kaybolan beyazın hikâyesiydi bu. Renkler ya siyahtı, ya beyazdı, kimi zamansa gri. Aşkın farklı bedenlerde ve farklı renklerde dile geliş hâliydi. Kıyametin içindeki aşkın var olma çabasının hikâyesiydi belki de... Aşkın en hâli, aşkın kıyamet hâliydi... Hikâyemizin kahramanları olan bu gençler değil miydi, girdikleri her savaşı kaybettikten sonra yine kendilerini aşka teslim edenler? Kader örmüştü belki ağlarını... Kim bilebilirdi ki? Belki de kader denen şey yoktu? Ya da vardı... Hz. Âdem yaratıldığında, Tanrı onun kaburga kemiğinden Hz. Havva'yı yaratmıştı. Belki Azra da Arda'nın kaburga kemiğinden yaratılmış aynı bedenden çıkan beden ve ruh eşiydi. Peki onlar ölene kadar birbirlerine bağlı kalmayı başarabilecekler miydi?
(Tanıtım Bülteninden)




"Ölmek için fazla güzelsin".

Evet cok sevdıgım canım dostum  seker mı seker bır ınsanın yorumu ıle sızlerle bırlıkteyım...

Oncelikle bu guzel eseri bulusturdugu icin Olimpos yayinlarina cok tesekkurler.Kitabin kapagi tek kelimeyle mukemmeldi.İmla hatalari her zamanki gibi yoktu bu da benim icin buyuk arti...
Güçlukler basarinin degerini arttiran süslerdir.Hayat mücadeleden ibarettir.Hayatta yalniz iki şey vardir ;)Galip olmak maglup olmamak.
Hani bazen kend kendinize dersiniz ya acaba bu kadar derdi olan ben miyim ?Bu kadar sikinti dert sadece bende mi var?Neden benim imtihanim bu kadar agir ? Genelde herkese kendi dertleri agir gelir ama baska birinin derdini dinlediginizde kendi halinize sukredersiniz ancak.Aski kiyameti okuduktan sonra halinize binlerce sukredeceksiniz.Yazarimiz herseyi oylesine guzel titizlikle sunmus ki bu eserinde bize hata bulmaniz imkansiz.Betimlemelerden tibbi terimlere karakter analizlerinden. Kisilerin psikolojik ruhsal durumlarina kadar.Benim agzim acik kaldi yeminlen.Kesinlikle mantik hatasi bulamazsiniz zaten aramayin da grin ifade simgesiYazarimiz masallah bircok konuda fazlaca bilgiye sahip.Sadece bu degil.Olaylari hem kadin gozuyle hem erkek gozuyle o kadar guzel anlatmis ki ancak bu kadar olur.Askin tarifinini Aski kiyameti okuduktan sonra yapabilirsiniz.Ben aradigimi buldum.Askin guclulugun dussede tekrar kalkabilmenin diger adidir Azra.Azra ne kadar agir imtihanlardan gecsede mucadele ederek dimdik ayakta duran alnindan opulesi bir kadin...Ve Arda...Kesinlikle Arda gibi bir erkek bulamazsiniz ve goremezsiniz.Ben bile Azrayi ne kadar kiskandim tahmin edemezsiniz ^_^…Kitabimiz sadece Arda ve Azradan ibaret degil.Karakterler cokca bulunuyor kitabimizda.Hepsi de hayatin bize getirdiklerine goturduklerine guzel birer ornek.Hepsi cok yara aldi hepsi de tam mutlu olacagiz sikintilar geride kaldi derken olaylar onlari acimasiz bir sekilde ordan oraya savurdu.Ama asla yilmadilar vazgecmediler en onemlisi de budur.Kitapta yazarimiz argoya yer vermis bu da ne kadar gercekci dobra oldugunu bir kere daha gosteriyor.Ben kesinlikle boyle zorlu boyle harika bir ask hikayesine tanik olmamistim.Yazarimiz bizlere birazda insanlarin gercek yuzunu gosteriyor.Ben kitabin icine kapatilmak cikarilmamak istiyorum.O satirlar yazarimizin askla ilgili yazdigi harika cumleler beni bitirdi.Sanki bir ruyadayim uyanmak istemiyorum.Kitabin sonuna geldigimde bir sok daha yasadim.Oha nasil olur ya dedim cok samimi soyluyorum.Agzim acik kaliverdi.Tabiki kitap burda bitmedi devami var yazarimiz kocaman bir virgul koydu.Aski kiyameti nefesinizi tutarak okuyacaginizdan suphem yok.Ben devam kitabini sabirsizlikla bekliyorum.Omrum boyunca unutmayacagim sizleri ;Arda Azra Efe Nisa...Onlar askin en gercekci en guzel isimleri.Yazarimizi muhtesem kurgusundan ve guclu kaleminden oturu kutluyorum tebrik ediyorum.Basarilarinin devamini diliyorum.Serinin ikinci kitabini buyuk bir heyecanla beklemedigimi bilmesini istiyorum.
Sevgiyle kalin...
Askla kalin...
Ask-ı Kiyamet ile kalin...
Hoşçakalin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“DELİ”nin yazarı GÜLSEN KILIÇASLAN Söyleşisi…

Zeynep Sipahioğlu Söyleşisi